Центр надання адміністративних послуг

Лубенська територіальна громада

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки


Ідентифікатор послуги: 00555

Повна назва: Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

Інформація про послугу: Рішення про ліквідацію чи реорганізацію профспілки чи об'єднання твприймають з'їздом. Після прийняття такого рішення створюється комісія з припинення та затверджується її склад. Якщо юрособа має намір змінити склад комісії, запис про це потрібно внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Строк: Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів: 45 днів (робочі); 30 днів (робочі)

Вартість: Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів: Безоплатне надання; Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 45 днів (робочі)

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 30 днів (робочі)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Територіальні органи Міністерства юстиції України

Хто і як може подати заяву:
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, – рішення відповідного державного органу про зміни

Умови і випадки надання

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань).Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність


Результати та способи отримання результату
  • Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  • Рішення про проведення державної реєстрації
  • Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови та рішення суб’єкта державної реєстрації про відмову у державній реєстрації розміщуються на порталі електронних сервісів у день відмови у державній реєстрації
  • Строк та вартість надання послуги

    Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 45 днів (робочі)

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 30 днів (робочі)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії
    • Документи суперечать вимогам Конституції та законів України
    • Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку
    • Документи подано особою, яка не має на це повноважень
    • Документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації
    • Невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
    • Документи суперечать статуту громадського формування

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про професійних творчих працівників та творчі спілки" стаття 13
    • Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань" статті 14-17, 25-28
    • Постанова КМУ від 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг» пункти 1-23
    • Наказ ЦОВВ від 09.02.2016 №359/5 "Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи" розділ ІІ
    • Наказ ЦОВВ від 23.03.2016 №784/5 "Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи" розділ ІІ