Центр надання адміністративних послуг

Лубенська територіальна громада

Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади


Ідентифікатор послуги: 00996

Повна назва: Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади

Інформація про послугу: Зміни, що вносяться до статуту територіальної громади, підлягають державній реєстрації. Її здійснює територіальний орган Міністерства юстиції України, який зареєстрував статут, на підставі поданої представницьким органом місцевого самоврядування заяви.

Строк: 30 днів (календарні)

Вартість: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 30 днів (календарні)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Територіальні органи Міністерства юстиції України

Хто і як може подати заяву:
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто

Хто може звернутися: представницький орган місцевого самоврядування

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади
  • Витяг з протоколу пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування щодо затвердження змін до статуту територіальної громади
  • Копія рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження змін до статуту територіальної громади, оформлена відповідно до законодавства
  • Статут територіальної громади у двох примірниках та на електронних носіях

Умови і випадки надання

У разі внесення змін до статуту представницький орган місцевого самоврядування в порядку, передбаченому для реєстрації статуту, у п'ятиденний термін звертається до органу, що здійснив реєстрацію статуту.Реєстрація статутів територіальних громад сіл, селищ, міст (крім м. Києва), в тому числі статутів об’єднаних територіальних громад, утворених згідно із Законом України "Про добровільне об’єднання територіальних громад", здійснюється відповідними територіальними органами Мін’юсту, а статуту територіальної громади м. Києва - Мін’юстом за заявою встановленого зразка.


Результати та способи отримання результату
  • Внесення відомостей про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади до реєстру статутів територіальних громад, який ведеться органом, що здійснює реєстрацію статутів, за встановленою формою та оприлюднюються на офіційному веб-порталі цього органу
  • Один примірник статуту територіальної громади
  • Рішення про проведення державної реєстрації змін до статуту територіальної громади
  • Свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади встановленого зразка
  • Рішення про відмову у державній реєстрації змін до статуту територіальної громади разом з правовим обґрунтуванням невідповідності статуту або окремих його положень Конституції та законам України
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 30 днів (календарні)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Невідповідність статуту вимогам Конституції та законів України

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України Про місцеве самоврядування в Україні стаття 19
    • Постанова КМУ від 27.07.1998 №1150 Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад пункти 1-8, 10
    • Постанова КМУ від 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг» пункти 1-23